Monday 23 March 2009

Killukesi miniketsu dialoogidest

Kõigi lemmik stoori..
3 aastane Lana siseneb mu tuppa, kui me Assega proovisime filmi vaadata. Õde tuli Asse kõrvale ja pani mõlemad tema käed ümber minu.
Asse : No kas nüüd on kõik Hästi?
Lana vaatab sellise kahtlustava näoga ja lausub: Ei, teil on riided seljas.
***
Mul on külas Siim ja Asse. Tuleb lana, hüppab Assele sülle ja karjub: Lähme mürame teises toas !
See oli loomulikult Tuisk, kes selle kõik nilbeks pööras.
***
Mõni aeg tagasi käisin õel lasteaias järgi.
Tema räägib: Tead, ma ütlesin ükskord Assele, et ta enam kunagi tagasi ei tuleks.
Mina: Või nii ?
Tema: Ja ta ei tulnudki
Mina: Aga miks sa siis seda tegid ?
Tema: Ma ei tahtnud teda enam sinuga näha
Ma ei tegele oma poisssõprade maha jätmisega, mul on väike kloon, kes teeb seda minu eest.
***
Lana: Tahan minna Johanna kohvikusse!
Mina: Ei, ma küpsetan täna kooki, kirssidega. Pealegi Johanna töötab nüüd ju Tartus.
Lana: mina ei söö ju rosinaid
Mina: Mis rosinatest sa veel räägid ?
Lana: Kui viinamari kuivab ära, muutub ta mustikaks. Mustikaid mina ei söö
Mina: mustikad ? äkki sa mõtlesid rosinaid ?
Lana: Oi , meelest läks.
Mina: Aga kook on ju kirssidega.
Lana: Noh, neid ma ka ei söö siis.
***
Täna käisin jälle tal järgi lasteaias
Lana: Ma tahan Basseini ujuma
mina: Täna ei saa, Marek tuleb mu arvutit parandama.
Lana: Milline Marek?
Mina: See suure kõhuga, keda meie kutsume Õudikuks ja kellele sina kalamagneti kinkisid laupäeval
Lana: Aaa, aga teine Marek oli ju ka, tema oli õhuke ja teda ma kartsin.

No comments:

Post a Comment