Wednesday 11 February 2009

veidrad unenäod

Õhtul olin riietega magama jäänud, samal ajal kui palavik tõusis ja vahetult peale eelmise sissekande tegemist. Ärkasin öösel paar korda üles ja käisin nuuskamas, et hingata saaks. Ilmselgelt oli ninast jälle verd tulnud, mida tõestab verine triip mu padjapüüril ja veriseks nuusatud taskurätt.
Tavaliselt ma unenägusid ei kipu nägema, kuid täna öösel mäletan ma nägevat isegi 3-me erinevat situatsiooni.

Olin ma suusareisil, armusin mingisse ilusasse kutti roheliste silmadega, kellega me salaja kohtamas käisime. Ma küll proovisin temaga kohtumist vältida, sest see tegi olukorra liiga keeruliseks. Hiljem selgus et ta tegelikult on oma elukaaslasega seal puhkamas, aga ta neiu petab teda minu sugulasega. Peale seda ma tunnistasin talle et ma olen rase.. peale mida me enam ei kohtunud ja mina jäin peale suusareisi raskelt haigeks.

Mu ema on toitnud mind mõned kuud ainult rohelise salati ja juurviljadega, vahel veab saab veidi kana ja feta juustu ka. Olen 15 kilo alla võtnud ja näen tänu sellele üsna haiglane välja. Jätkub stseen tüliga ja ma minestan.. ärkan haiglas kus mulle diagnoositakse ajuvähk.

Olen jälle suusareisil, ei mõista kas tegemist on dejavuuga.. Hah, üllataval kombel jälle rase, 4-5 kuu, kõht paistab. Ma kohutavalt tahan mäele suusatama minna, aga mu kihlatu ei luba (tema nägu oli mulle täiesti võõras) Järgmisel hetkel ma siiski olen mäel, aga mitte suuskadel, vaid lumelaual. Hakkan mäest alla sõitma, kui mulle tundub, et nägin seda sama rohesilmset kutti - tema ei pane mind tähelegi tõstukiga üles sõites. Ma kaldun aga teelt kõrvale, sattudes eriti ohtlikule rajale. Imekombel sain ma sealt ilusti alla, arvestades et lauda ma olin väga vähe sõitnud. Ilmus välja see kutt, ta oli näinud kuidas rajalt kõrvale kaldun, abistava käe ulatades oli ta väga üllatunud mind nähes. Jätkus nutu ja hala stseen..

No comments:

Post a Comment