Tuesday 3 February 2009

Hajameelne ja kursitu

Õde oli maininud hommikul tunniplaani muutust, õnneks see meile ei kehtinud. Või siiski mitte ?
Lõbusalt enne füüsika tundi sain teada, et kontrolltöö kuupäev on tänase peale kantud. Isegi Ekoolist ei ole mingit abi, et teada veidigi millal mis töö on. Matemaatika tunni algul sain teada, et ta seal tuleb töö, mille õpetaja lükkas neljapäeva peale, sest meid oli selleks hetkeks kooli jäänud vaid 8-9 õpilast. Kunsti tunnis olime klassiõega lausa kahekesi, 11ndikud maalisid koritoris natüürmorti. Kunsti õpetaja rääkis mulle ka täna juba sellest, et keegi võiks kavandada lõpetamise kutsed *hint*
Muidu peaks hakkama lähiajal oma lõputööd tegema, et jõuaks ka moeeksamiks portfoolio ja riided valmistada. Moe kollektsiooni mul vist see aasta aega õmmelda pole :(

Teadsin, et unustasin veel midagi - ma unustasi Marekule hiigasliku šokolaadi ka kaasa anda pühapäeval
Veel lõppes mul just ekas tund, mille ma maha magasin


Vähemalt oli laupäevane üritus räige läbu, peale mida inimesed kilde kokku kogusid ja pohmakat välja elasid. Mina peale 2 tundi üleval olemist hommiikul tunnistasin, et pohmakat mul ei olnud. Marek naeris mu üle hommikul, sest mul läks eelnevaks nii kaua aega :(
siis kui sass juba otsa sai
Tort oli fail !
rumm !

No comments:

Post a Comment