Saturday 14 February 2009

Sõbrapäeva paanika ?


Sõprade/kallimate ja sõpruse kohta
  • Kui sõpru ei ole, siis pead lõksu üles panema.
  • Sõbra võid saada siis, kui sa tead mingit mängu ja teisel on kaardid.
  • Sõpru on vaja selleks, et nad valvaksid su jooki, et keegi teine seda endale ei võtaks, kui sa ise pead samal ajal tegema midagi muud
  • Vanemad võivad otsustada küll, kes su sõber peaks olema, kui see mees on juua täis.
  • Hea sõprus on siis, kui ei pea kaklema.
  • Tõeliselt hea sõber on see, kes annab su pruudi tagasi.
  • Tõeline sõber on see, kes annab sulle küpsiseid
  • Halb sõber on see, kelle kohta sa arvad, et ta on tore, aga tegelikult ei ole.
  • Need, kellel sõpru pole, räägivad nendega, kes käivad mööda teed.
  • Mul on palju sõpru. Ma ainult ei tea, kus nad on.
  • Sõbranna võid uuesti ja uuesti tagasi saada. Peigmeest ei ole nii lihtne tagasi saada, sest natuke piinlik on.
  • Poisida sõber olla on metsikum kui tüdrukuga
  • Kui mu isa joob, siis see on meie saladus.
  • Ma kaotaks enne sõbranna kui peigmehe. Sest sõbranna tahab koguaeg peigmeest endale, kui mul peigmees on.
  • Petmine on siis, kui annad sõbrale natuke kommi ja siis ta läheb lihtsalt minema..
  • Petmine on siis, kui sõbrad ei taha sinuga mängida, kui nad on haiged. ( ma olen reetur)
  • Sõpra ei saa müüa, sest ta oleks siis ju nagu kasutatud.
  • Sõprus võib kesta, kuni vanaks saad. Siis ei jäksa enam joosta
  • Usaldus on see, kui sa usud, et sa meeldid oma sõbrale ja mängid edasi
  • Emale ja isale ei räägita kõike, sest kui sa leiad päris süstla ja räägid neile sellest, siis nad võtalsid selle ära
  • Head sõbrad ei valeta teineteisele, kuigi see on võimalik
  • Üksindus on see kui sina vaatad ja nemad mängivad
  • Kui oled üksi, siis sööd ja magad ka täitsa üksi

Vanematele ütled ikka, et läksid väravast, kuigi tegelikult ronisid üle aia

No comments:

Post a Comment