Sunday 25 January 2009

Vastus: "kuidas reisil läks ?"



Siin õppisin ma sõitma, mitte ainult

Seal ma sõitsin

Privaatne, nii kõle ja üksik


Pühapäevane jalutuskäik randa

Chesher cat tuleb kohe esimesena meelde,
teiseks Stalker


Tule tuul ja puhu ära
Dachstein'il

Külad on Austrias ilusad (Ramsau-Ort)


Ilm oli muutuv, üks hetk selge, teisel aga ei näe oma jalgugi alla sõites, rääkimata rajast

Nii väikesed õpivad juba punastel radadel
kõndima õpivad, pannakse kohe suuskadele


Telefoni panoraamid for the win ! :)
Tegelikult ma lihsalt ei julgenud kaamerat mägedesse kaasa võtta, kui suuskadel olin.
Eiriti kui sa õppides kiirust ega kukkumist karda, siis sa aegajalt ka kukud -ma vahel kukkusin lausa meelega, et harjutada kiiret püsti tõusmist


Ekskursiooni buss on täiega leim ju sellekõrval
Eriti kui laulud saavad lauldud ja vanakas joodud

Kohustuslik turistile: Minna poodi ja proovida selga rahvuslike riideid

Tegelikult peaks ma tegelema üks hetk piltide sorteerimisega ja videoklippe omale lunima

No comments:

Post a Comment