Tuesday 27 January 2009

Ta on minu üle võimust võtnud


See pagana pagana haigus lausa voolab minusse, pugedes igast väikesest praost läbi. Samal ajal kui ma googeldan pilte sõnale "sickness", mõistan, et see ei tee asja kuidagi paremaks. Tegevuseta istuda on ka kuidagi igav, aga ma ei saa isegi und enam ja millegi muu tegemiseks pole mul jõudu. Juba voodist välja ronimine ja läpaka ülestõst ning telefoni toomine oli liig, rääkimata siis kraadimisest. Kraadiklaas vähemalt näitab ilustaid arve, mitte liiga suuri, ega liiga väikseid. Samas praktika näitab, et palavikuga 38, 8- 39,8 olen ma palju elujõulisem kui see aparatuur näitab 37,7.

Kyioshi \\ Aklimatiseerun says:
issand. sa tundud haige isegi läbi WLMi
Ketsu says:
WLM ?
Kyioshi \\ Aklimatiseerun says:
windows live messinger....

Tegelikult ma lausa tapaks selle eest, kui keegi mind hetkel teenindaks, eriti söögipoolisega, mida oleks vaja tarvitada, et veidikenegi jõudu koguda. Raviteedest on mul juba ammu kõrini ja südagi paha, nende tarvitamisest. Ometigi peaks veel ühe meega omale sisse kallama, et veidikenegi häält tagasi saada. Pöörata end aga on suhteliselt tüütu, kuna igakord kui ma seda teen, köhin pärast veel 5 minutit otsa, kuni hingamine jälle korda saab.

tegelikult, mulle juba endalegi tundub see kuidagi haleda sissekandena, seega ma lõpetan siin kohal ja püüan omale midagi köögist lähemale sebida

No comments:

Post a Comment