Wednesday 28 January 2009

meenutused..

Enesetunne on juba märgatavalt parem, isegi toit läheb tasapisi alla juba.
Jätkuvalt tarvitan teed liitrite viisi päevas: kerge sõltlase mulje jätab - vähemalt ma tarvitan kohvi iga päevaga aina vähem. Suitsu pole ma juba peaegu 5 päeva teinud, ning mingisuguseid nicorete plaastreid ma ei kasuta. Jube nõme oleks suitsu teha, kui iga veidike kiirema tempoga (kui teosammul venimine) läbitud 10 meetrit panevad sind hingeldama. Seekord võttis haigus mind päris rivist välja, kuid ma olen leidnud aega asjadele, milleks mul tavaliselt aega pole ja eelkõige ma saan veidi puhkust kiirest elutempost.
Oma seinakappi korrastades leidsin vanu kaustikuid luuletuste, haikude ja jutustustega - loen ja naeran

Salliga siidiga sääretus
äike äkitselt ärritus ääretus
väikelinnas, siis mürsk ja välk
muljet avaldas; säärane mulk

Krahvi austus seisnes aardega
mis piirnes piiriga
kuid oma lõpu leidis kirdes
talle lõpu tegi Verine Kirves

Mari manustas maasikamoosi
itsitades, vaadates imeliku kassi
varast kes vandus valjusti
kui Peeter pillas pihusti

Seal segases soos
veel veidramas loos
koos kamba karudega
olid omadega oravad

Musserdav mallikas mujalt
Jaanimardikas juhiks kavalalt
teed, tuunitud tingimustel
muljetavaldav muskel

Kus kurat kadusid ?
Pillimeestel pillid purunesid
said hiljem niidudki niidetud
ja koogid maitsvad kiidetud

Õhus lendavad sinised sead
aga mõtlemata tunnistama pead
kerge on olla ebanormaalne
olgu see unes või reaalne

käekirja alusel kahtlustaks astaid 2002 - 2004
aga mida selle jaoks peab tarvitama, et midagi nii jaburat kirjutada ?

No comments:

Post a Comment